بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز در نقطه ضعف و احساس شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد سی‌ان‌ان می‌گوید که مشکلات مرتبط با سلامتی دلیل انصراف بایدن نبوده است رزمایش مشترک ایران و روسیه؛ شلیک های تمرینی به اهداف دریایی پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره تجاوزات اسرائیل به الحدیده دیدار محسن رضایی و مسعود پزشکیان؛ توصیه‌های رضایی به رئیس جمهور منتخب ملت خاندوزی: دریافت تنخواه از بانک مرکزی برای اولین بار صفر شد سربازان اعزامی شهریور ۱۴۰۳ بخوانند | اعلام مشوق های ویژه «سرباز ماهر» حضور بیش‌از ۳ هزار ایرانی در زندان‌های ترکیه صدور یک میلیون و ۶۶۰ هزار روادید برای سفر اتباع خارجی به ایران در سال ۱۴۰۲ دیوان محاسبات با ۲۹ متقاضی ثبت نام برای ریاست | ثبت نام ۲۲ نفر برای پست دادستانی دیوان تونس خواستار توقف فوری نسل‌کشی فلسطینی‌ها شد زمان برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری مسعود پزشکیان مشخص شد
سرخط خبرها

«پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند

  • کد خبر: ۲۳۷۰۴۹
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
«پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند
کاخ کرملین اعلام کرد که «پوتین» رئیس جمهور روسیه در جریان برگزاری اجلاس شانگهای در آستانه (پایتخت قزاقستان) با سرپرست ریاست جمهوری ایران و رئیس جمهور ترکیه دیدار خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوری اوشاکوف، مشاور کاخ کرملین در سیاست خارجی در نشست خبری امروز سه شنبه خود در مسکو اعلام کرد که رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در جریان برگزاری اجلاس شانگهای در آستانه، پایتخت قزاقستان دیدار خواهند کرد.

اوشاکوف اضافه کرد که پوتین در این اجلاس علاوه بر اردوغان در سوم ماه جولای (فردا چهارشنبه) با رؤسای دولت‌های جمهوری آذربایجان، چین، قزاقستان، پاکستان و هند به صورت جداگانه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

مشاور کاخ کرملین در سیاست خارجی درباره دیدار رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در آستانه گفت: سفر (پوتین) به ترکیه از مدت‌ها پیش برنامه ریزی شده است. به نظرم رؤسای جمهور دو کشور (در دیدار فردا) درباره این مساله رایزنی خواهند کرد. با توجه به موقعیت ویژه ترکیه در منطقه مباحث زیادی در این دیدار مطرح خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: به صورت مستمر با طرف ترکیه‌ای در تماس هستیم. طی روزهای اخیر نیز رئیس جمهور پوتین با وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرده بود.

اوشاکوف همچنین در این نشست خبری گفت که رئیس جمهور روسیه چهارم جولای (پنجشنبه هفته جاری) نیز در آستانه با محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری ایران دیدار خواهد کرد.

گفتنی است که اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای سوم و چهارم جولای جاری (فردا و پس فردا) در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->